Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 14 November 2009

GERAM ngan CELCOM....

Adehsss!!!..memang aku bengang gler ngan atok celcom ni...
x bagi can lnsung aku nk gune die...kuat tul jeles cm la aku ni milik dier je...hihihihix
nk on9 siang x dpt...mlm lak pon die nk kontrol aku..sowryy arr
dh dkt 24 kali aku disconect ...smpikn aku naik segan ngan member2 YM..dowang ckap aku ni mcm biskot ..jap ader jap x dew..dn pling aku bengang ade member biul aku ni
suh aku blah je dri YM..gerammnyer aku..ape aku kesahhh!!!..ni kn YM dn tenet aku,ikot suker ati aku la nk blah or stil l kt YM,sebokk tol..
lain la aku pinjam PC die...bangang..sewell
nasib laa aku ni pemaaf..so aku dh maafkn dier sesudah dier merayu2 smpai terguling2 nk minta maaf kt aku...
hihihihixx....aku x kaco owang,jngn sesuker jer owang nk kacoo aku arr..
klu aku dh mule kaco owang...memang dasyat beb!!..sah owang 2 masuk TANJUNG RAMBUTAN untuk tempoh 10 thn.
ok laa..mallass lg aku nk ngrot,nanti kowang yg bacer ni pon jdi biul cm aku ngh!ngeh!ngeh!
ala..hnyer kt blog aku yg sepi ni untuk aku meluahkn ape yg terbuku d ati ni..huhuhuhu

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...