Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 23 Oktober 2009

JoM lAyAn TEKa-tEkI~~!!!

bORING TAK??...AKU LAGI LAA Boring ni...aku copy ckit teka -teki ni...saje2 nk relase tension...ari ni lak cuti..ntah pe aku nk wat kt umah ni..nk jln2 memang aku tak minat.Kat luar ni x de tempat yg slamat,aku rase kt rmah laa tmpat yg slamat bg aku..skarang ni bnyak sngt dgar cter gejala culik,rogol dn bunuh yg ckup sadis.aduhai..naper laa zmn makin maju ni manusia ni makin hilang kewarasan,hilang sifat2 kemanusian,dn hidup atas nafsu rupe je manusia tpi berhati syaitan,maksud aku bkn semua laa..dlm 100 tu ade lah 60 kot. ishhh!!..malas aku nk teke.wat sakit kepale je mikir ade lgi manusia d zaman jahiliah ni.okey la...jom layan teka -teki ni..sambil ketawe bedekah2....jngn smpai terkencing lak yea..HIHIHIHEHEHEEEEE....
okey..ready!!.
Kalau anda ni semuanya pandaiiii cuba teka, banyak-banyak sungai,
sungai apa yang paling berat?
Jawapannya ialah Sungai Besi...Ha...ha...ha...

Kereta dengan motor, mana lebih tua?
jawapannya adalah motor,sebab motor pakai tongkat...

Dlm banyak- banyak pokok,pokok apa yg baik hati?
jwpn dia pokok pisang sebab dia keluarkan jantung dia.

Ni dia satu lagi teka teki dari aku..huruf jawi apa yang ada angin...
huruf TA dan YA laa... kan jadi TAYAR tu

kasut apa yang paling keras?
Kasut batu..salah maa.. kasut BATA laaaa...muhahaha..lawak ka?

Sebuah bas telah berhenti secara mendadak kerana hampir terlanggar
seekor katak.apakah yang akan turun dahulu selepas pemandu itu behenti?
jawapannya ialah meter bas tulah

Antara huruf A hingga Z,banyak-banyak huruf tu..mane huruf yang boleh kahwin ...ahhh sape dapat jawab????
jawapannya ialah...huruf i ngan u lerrr..hehehehehe.nih antara
pasangan bercinta lerrr ..hehehehe

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...