Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, 19 Oktober 2009

rogol gadis bawah umur

Ketua balai kena reman

KOTA BHARU: Harapkan pagar, pagar makan padi. Begitu yang berlaku apabila seorang ketua polis balai (KPB) yang diberikan amanah menjaga keselamatan dan ketenteraman awam ditahan reman selama seminggu bermula semalam selepas disyaki merogol gadis bawah umur.

Difahamkan, tindakan reman anggota polis berpangkat sarjan mejar itu dilakukan selepas keluarga mangsa membuat laporan polis berhubung kejadian menimpa anak gadisnya yang masih di bangku sekolah.

Ekoran laporan terbabit, suspek berusia lingkungan 40-an ditahan di balai polis tempatnya bertugas selepas beberapa jam aduan terhadapnya dilakukan keluarga mangsa, kelmarin.

Difahamkan, suspek ditahan di Penjara Pengkalan Chepa sebelum perintah tahanan reman dikeluarkan Majistret Azrol Abdullah pagi semalam, dalam prosiding ringkas di kamarnya.

Memang menjijikkn sifat dan kelakuan seorang yg kite hormati dan akhirnye tewas dngan nafsu sendiri...sedap dan seronok hanya seketika..bala dan kesannya akhir nye memakan diri sendiri....tpi tak semua anggota polis berkelakuan buas dan ganas sebegitu ada yg masih lagi mempunyai pegangan agama dn iman yg kuat contohnye BAPA aku yg aku jadikan idola dn ikon...hehehehex.. kepada remaje2 d luar sana jangn lah mudah mempercayai seseorang itu yg kite sangka baik tapi ade niat dan agenda yg tersembunyi.klu laa aku jadi KETUA HAKIM akan aku jatuhkan hukuman sebat dan sula sampai mati pada perogol ni..jangn d biarkan die hidup walau seminit untuk menikmati udara kurniaan ALLAH ..manusia berhati syaitan dn iblis sebegini sememangnyer tak layak hidup...bagus potong 20 dan campak je kat anjing bagi die makan...yg kesiannya pada mangsa rogol tu yg mengalami trauma spanjang hidupnye..semoga semua mangsa2 rogol ini kuat dan cekal menghadapi hari2 yg mendatang.kene selalu solat,berdoa dan mengadu pada ALLAH dan sentiasa kuat untuk berhadapan dengan masyrakat.kene sentiasa berfikiran fositif dan melupakan perkara yg berlaku itu serta mulakan hidup baru...SAYANGI DIRI SENDIRI !!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...